Moja Algieria

Algierskie klimaty... czyli migawki z życia polskiej emigrantki

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Turysto, zapukaj do naszych drzwi...

Pozostajac w kregach wypoczynkowych - dzsiaj bedzie reklama, ale nie wazelina - choc czasem mi sie tak kojarzy niektorych (wielu? wiekszosci?) Algierczykow przesadne umilowanie ziemi swej. Fajnie nagrany filmik, bardziej o atmosferze Algierii niz jej atrakcjach turystycznych - nie wiem jak Wam, ale mi sie sposdobal. No i Sahara - eh, zobaczyc i umrzec jak mawia Lulu'ah :).

video


video

4 komentarze:

  1. prześliczne :-) dzięki za taką piękną reklamówkę - kurcze Izba Turystyki Algierii powinna cię nagrodzić jako prekursora kampanii reklamowej :-)

    oh tak.... zobaczyć Saharę i umrzeć.... to jak powrót do źródeł istnienia.... magiczne ziarenko piasku zawsze wpada do serca i już nigdy nic nie jest takie samo....

    ciągle mam w głowie pieśń naszych nomadzkich braci.... "nie płacz, o nie płacz za Saharą... bo ona ciebie też pokochała... a jak dwoje się kocha, to na pewno do siebie powrócą..." Inshallah...

    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko za darmola:), jak daja na youtub'ie to biore ehhe.
    Od-sciskuje rownie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. i mnie się podobają filmiki i jeszcze ta muzyka w tym pierwszym....;) bardzooo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie... czyli nie przeslodzilam?

    OdpowiedzUsuń